Välkommen till min hemsida

Jag utför design av ombyggda bilar, logotyper, tillverkar dekaler av alla de slag både printade och utskurna i 7-årig vinylfolie för bästa hållbarhet.

Jobbar med Corel Draw, Photoshop och några program till som dom flesta skyltfirmor kan hantera i sina datorer om ni hellre vill ha arbetena på CD skiva. Kan vara bra om det gäller stora dekaler som kan vara enklare att få hos din lokala skyltfirma. Även logotyper kommer endast på CD och då i olika format som passar för t. ex. T-shirts tryck, logo till pappersdokument och för print och utskärning.

 Ni som önskar lack eller ombyggnadsförslag mailar mig en högupplöst bild i jpeg format. Och en beskrivning vad ni önskar för ändringar, men det enklaste är om ni ringer så går vi igenom det den vägen. Brukar bli mindre fel och billigare för kunden också. Har arbetat med detta i 40 år så erfarenhet finns, och gör det här numera på hobbybasis. Och vettiga priser på det mesta också.

 

Welcome to my Website

 I create designs for rebuilding cars, wild designs of most anything, logotypes, and both printed and cut decals of all kinds in 7 year vinylfolie for best strength.  I have worked as a graphics designer artist for 40 years, so I have a lot of experience in many areas.  I create designs now like a hobby, and just for the fun of it, so my prices are very nice.


I primarily use Corel Draw and PhotoShop.  I also use a few other programs that signmakers need for their computers.  Your final artwork will be emailed directly to you.  If it´s large decals or photos they will burned onto a CD and mailed via ordinary post mail so you can take them to your local signmaker for cutting or printing.  Logotypes are furnished on a CD only in multiple file formats that work for printing T-shirts, logos, paper documents and for printing and cutting in vinyl.

Those of you who would like to have paint schemes or designs for rebuilding a vehicle need to mail me one or more high resolution images in jpeg format.  Please describe fully what you would like for me to do, or... give me the freedom to come up with a wild design for you.  

 

Kontakt

Bil och Skyltdesign 073 - 785 52 62 roggakustom4@gmail.com